Kiállítóink kérdései
A büfében lehet készpénzzel fizetni?
A büfében csak bankkártyával lehet fizetni.
Van wifi az Arénában?
Igen, free-wifi van.
Találok-e bank automatát az Arénában?
Igen, a bejárati szinten található.
Tudok-e fénymásolni az Arénában?
Sajnos, nem.
Van-e meleg étel a büfében?
Igen, ebédidőben lehet többféle meleg étel közül választani. Italok, kávé, egyéb nassolni valók a kiállítás nyitva tartása alatt végig kaphatóak. A büfét az Aréna üzemelteti, árairól és választékáról kizárólag ők döntenek.
Hogy vehetek részt a színpadi programokban?
Január 10-ig a szervezőkkel egyeztetve mindkét színpaddal kapcsolatban. A felkonferálandó szövegeket, zenéket legkésőbb január 20-ig küldjék el az info@eskuvoidivat.net e-mail címre, a kiállítás ideje alatt erre már nem lesz mód.
Hol kapok kiállítási katalógust?
Hostess-eink szombat és vasárnap a kapunyitás előtt szétosztják a standokon. Akinél hiány merülne fel, az Információs pultnál kérhet. Aki nem vesz részt a kiállításon, csak a katalógusban hirdet, számára postázzuk a megadott címre a katalógust.
Szabad- e kóstoltatnom a standomnál?
Igen, szabad.
Mi a módja a nyeremény felajánlásnak?
A kiállítást megelőző időszakban vagy a helyszínen örömmel fogadunk felajánlásokat, melyeket naponta a színpadon kétszer tartott tombola játékon kisorsolunk. Ehhez a rövid szöveget (a nyeremény megnevezése, a felajánló cég neve, standszáma) mindenképpen a nyereménnyel együtt adják át. Fontos kérés, hogy átadható formában adják le a nyereményeket az Információs pulthoz.
Ha standdal nem tudok részt venni a kiállításon, aktív linkkel és/vagy slider hirdetéssel szerepeltethetem cégemet a kiállítás honlapján a rendezvény ideje alatt?
Természetesen, kérjük, nézze meg a honlapon található árlistát.
Tarthatok-e saját nyeremény játékot a standomon, ill. a nagy színpadon?
Mindkettőre van lehetőség, a szervezőkkel előzetesen megbeszélve.
Mit tegyek, ha elveszett vagy megrongálódott a karszalagom, illetve a parkoló jegyem?
Az elveszett karszalagot és parkoló jegyet nem áll módunkban pótolni. A helyszínen kell ebben az esetben a szervezőktől vásárolni. (A parkolóhelyek kapacitásától függően). A megrongálódott és/vagy váltásban dolgozók karszalagja esetében az Információs pultnál lehet kicserélni a régi leadásával.
Igényelhetek-e öltözőt/tároló helységet a modellek öltözködéséhez vagy a nagyobb eszközeim tárolására?
Korlátozott mennyiségben lehet.
Kitehetem-e a kiállításon nem részt vevő cég/partner szórólapjait?
Csak saját szórólapot lehet kitenni.
Önálló standdal rendelkező kiállító vagyok, szórólapozhatok-e?
Igen, a standon, illetve 1 fő a kiállítás területén sétálva oszthatja a szórólapokat.
Vasárnap mikortól lehet kipakolni?
A kiállítás zárása, azaz 18 óra után lehet csak elkezdeni a kipakolást, addig a biztonsági őrök nem engedik a kivonulást.
Részt vehetek-e kollégáimmal együtt a nyeremény játékokban?
Nem, kiállítók a nyeremény játékokban nem vehetnek részt.
Kitehetek-e molinót, szórólapot vagy roll-up-ot a kiállításon?
A színpadra nem lehet, egyéb területekkel kapcsolatban a szervezők előzetes engedélye szükséges.
Viselnem kell a karszalagot végig a rendezvény alatt?
Igen, karszalag nélkül a biztonsági őrök nem engedik be. Egyéb információk a 13. kérdés/válasz alatt találhatók.