GYIK

Kiállítóink kérdései

A büfében lehet készpénzzel fizetni?

A büfében csak bankkártyával lehet fizetni.

Van wifi az Arénában?

Igen, free-wifi van.

Találok-e bank automatát az Arénában?

Igen, a bejárati szinten található.

Tudok-e fénymásolni az Arénában?

Sajnos, nem.

Van-e meleg étel a büfében?

Igen, ebédidőben lehet többféle meleg étel közül választani. Italok, kávé, egyéb nassolni valók a kiállítás nyitva tartása alatt végig kaphatóak. A büfét az Aréna üzemelteti, árairól és választékáról kizárólag ők döntenek.

Hogy vehetek részt a színpadi programokban?

Január 10-ig a szervezőkkel egyeztetve mindkét színpaddal kapcsolatban. A felkonferálandó szövegeket, zenéket legkésőbb január 20-ig küldjék el az info@eskuvoidivat.net e-mail címre, a kiállítás ideje alatt erre már nem lesz mód.

Hol kapok kiállítási katalógust?

Hostess-eink szombat és vasárnap a kapunyitás előtt szétosztják a standokon. Akinél hiány merülne fel, az Információs pultnál kérhet. Aki nem vesz részt a kiállításon, csak a katalógusban hirdet, számára postázzuk a megadott címre a katalógust.

Szabad- e kóstoltatnom a standomnál?

Igen, szabad.

Mi a módja a nyeremény felajánlásnak?

A kiállítást megelőző időszakban vagy a helyszínen örömmel fogadunk felajánlásokat, melyeket naponta a színpadon kétszer tartott tombola játékon kisorsolunk. Ehhez a rövid szöveget (a nyeremény megnevezése, a felajánló cég neve, standszáma) mindenképpen a nyereménnyel együtt adják át. Fontos kérés, hogy átadható formában adják le a nyereményeket az Információs pulthoz.

Ha standdal nem tudok részt venni a kiállításon, aktív linkkel és/vagy slider hirdetéssel szerepeltethetem cégemet a kiállítás honlapján a rendezvény ideje alatt?

Természetesen, kérjük, nézze meg a honlapon található árlistát.

Tarthatok-e saját nyeremény játékot a standomon, ill. a nagy színpadon?

Mindkettőre van lehetőség, a szervezőkkel előzetesen megbeszélve.

Mit tegyek, ha elveszett vagy megrongálódott a karszalagom, illetve a parkoló jegyem?

Az elveszett karszalagot és parkoló jegyet nem áll módunkban pótolni. A helyszínen kell ebben az esetben a szervezőktől vásárolni. (A parkolóhelyek kapacitásától függően). A megrongálódott és/vagy váltásban dolgozók karszalagja esetében az Információs pultnál lehet kicserélni a régi leadásával.

Igényelhetek-e öltözőt/tároló helységet a modellek öltözködéséhez vagy a nagyobb eszközeim tárolására?

Korlátozott mennyiségben lehet.

Kitehetem-e a kiállításon nem részt vevő cég/partner szórólapjait?

Csak saját szórólapot lehet kitenni.

Önálló standdal rendelkező kiállító vagyok, szórólapozhatok-e?

Igen, a standon, illetve 1 fő a kiállítás területén sétálva oszthatja a szórólapokat.

Vasárnap mikortól lehet kipakolni?

A kiállítás zárása, azaz 18 óra után lehet csak elkezdeni a kipakolást, addig a biztonsági őrök nem engedik a kivonulást.

Részt vehetek-e kollégáimmal együtt a nyeremény játékokban?

Nem, kiállítók a nyeremény játékokban nem vehetnek részt.

Kitehetek-e molinót, szórólapot vagy roll-up-ot a kiállításon?

A színpadra nem lehet, egyéb területekkel kapcsolatban a szervezők előzetes engedélye szükséges.

Viselnem kell a karszalagot végig a rendezvény alatt?

Igen, karszalag nélkül a biztonsági őrök nem engedik be. Egyéb információk a 13. kérdés/válasz alatt találhatók.